Jak dobrać odpowiedni telefon biurowy?

Chociaż jako telefony biurowe coraz częściej stosowane są komórki, to jednak w wielu firmach nadal wykorzystuje się telefony stacjonarne. O czym powinniśmy pamiętać, dobierając stacjonarny telefon biurowy? Zapraszamy do sprawdzenia naszych porad!

 

W biurze, w recepcji, w gabinecie szefa – telefony biurowe https://www.axium.pl/oferta/telefon-ip-telefon-konferencyjny/ posiadają szerokie zastosowanie i wykorzystywane są nadal w wielu firmach. W sprzedaży można znaleźć dzisiaj szeroką paletę różnych telefonów biurowych stacjonarnych, które oferują dostęp do wielu funkcji i mogą łączyć się nie tylko przez sieć telefoniczną.

 

Na co warto zwrócić uwagę, wybierając telefony biurowe? Sprawdź już teraz!

 

Stacjonarne telefony biurowe – nadal bardzo popularne!

W biurach nadal chętni stosuje się stacjonarne telefony biurowe. Tego rodzaju urządzenia doskonale nadają się do wykonywania i odbierania połączeń w firmie. Mogą służyć zarówno do komunikacji wewnątrz firmy, jak również na zewnątrz niej.

 

W porównaniu do telefonów komórkowych stacjonarne telefony biurowe nie muszą być ładowane, dlatego też działają non-stop. Pozwalają także na dostęp do szeregu różnych funkcji, na przykład posiadają wbudowaną książkę z numerami, funkcję szybkiego wybierania.

 

Telefony biurowe – ze słuchawką przewodową oraz bezprzewodową

W sprzedaży możemy znaleźć obecnie różnorodne telefony biurowe. Można podzielić je zasadniczo na dwie kategorie, a mianowicie na:

 

·        telefony stacjonarne ze słuchawką przewodową – słuchawka jest wtedy podłączona z jednostką kablem

·        telefony stacjonarne ze słuchawką bezprzewodową – słuchawka jest bezprzewodowa, do wyboru mamy również telefony biurowe, które mogą współpracować z kilkoma słuchawkami jednocześnie

 

Wobec tego wtedy, gdy chcemy zdecydować się na zakup telefonu biurowego, musimy podjąć decyzję, jaka jego wersja będzie nam odpowiadała.

 

Na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie stacjonarnego telefonu biurowego?

Oprócz rodzaju telefonu biurowego powinniśmy także zwrócić uwagę na szereg innych parametrów, w tym między innymi na:

 

·        sposób połączenia – analogowo, przez telefonię internetową VoIP, Bluetooth

·        funkcje telefonu biurowego – transfer, zawieszanie, wyciszanie połączeń, ponowne wybieranie numeru, funkcja intercom pomiędzy słuchawkami w przypadku modeli bezprzewodowych, możliwość prowadzenia konferencji, blokowanie połączeń, szybkie wybieranie numerów, książka telefoniczna, ustalanie melodii dzwonka dla połączeń i inne

·        wielkość wyświetlacza urządzenia – duży wyświetlacz czytelnie prezentuje informacje

·        menu telefonu – najlepiej w języku polskim

·        jakość połączenia – telefon może stosować specjalne kodeki, które pozwalają na uzyskanie wyższej jakości połączenia

·        opinie na temat danego modelu – można znaleźć je przez internet na stronach sklepów i forach on-line

 

Życzymy udanych zakupów!